Tyson w Chinach
Legendarny bokser wagi ciężkiej, Mike Tyson wpadł na pomysł, by podbić rynek chiński. W tym celu Amerykanin założył konto na azjatyckim odpowiedniku Facebooka.

Były mistrz świata królewskiej kategorii w swoim pierwszym poście na portalu Sina Weibo zadał użytkownikom pytanie "kto jest najlepszym wojownikiem w Chinach?". Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź, najczęściej padało bowiem słowo "chengguan". W ten sposób w Chinach określa się strażników porządku miejskiego zatrudnionych w agencji, znanej z brutalnych metod działania.
Tyson, sam wielokrotnie karany i mający za sobą pobyt w więzieniu, nie do końca zrozumiał czarne poczucie humoru Chińczyków, z którego są znani. Zaczął więc dopytywać "kim jest ten Chengguan? To jakiś twardziel? Nigdy o nim nie słyszałem…", czym wzbudził śmiech wśród użytkowników serwisu.
Mike Tyson nie jest jedynym celebrytą, który posiada konto na najpopularniejszym w Azji serwisie społecznościowym. Dla przykładu wcześniej od byłego boksera swoje profile stworzyli hollywoodzki aktor, Brad Pitt czy były piłkarz reprezentacji Anglii, David Beckham.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Aryna Sabalenka otwiera konto na YouTube vlogiem z Wimbledonu
Zaledwie dzień po potwierdzeniu wycofania się z turnieju w Kanadzie Aryna Sabalenka zaskoczyła świat, tworząc swój nowy kanał na YouTube.


![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-768x512.jpeg)
