Hat-trick Herthy
Przed powrotem do najwyższej klasy rozgrywkowej Hertha BSC zbroi się nie tylko w piłkarzy, ale także w sponsorów, którzy dbać będą o budżet klubu.
Informowaliśmy już o tym, że władze Herthy BSC podpisały umowę dotyczącą sponsoringu z firmą ubezpieczeniową Direct Line. Okazuje się, że to nie koniec dobrych wieści dla specjalistów od marketingu pracujących w tym klubie.
Udało się bowiem także parafować po raz pierwszy w historii umowę z firmą Verivox zajmującą się między innymi analizą ofert firm energetycznych skierowanych do indywidualnego klienta. Kontrakt obowiązywać ma przez rok.
Nie można również zapominać o tym, że przedstawiciele Coca-Coli podpisali trzyletnie przedłużenie współpracy z berlińskim klubem. Tym samym Hertha BSC zdobyła imponujący, sponsoringowy hat-trick.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
New Balance I Bayer Leverkusen ogłaszają wieloletni kontrakt sponsorski
New Balance ogłosił podpisanie wieloletniej umowy sponsorskiej z Bayerem Leverkusen, która wejdzie w życie wraz z początkiem sezonu 2025-26.



