Ze świata 19 czerwca 2013

Wimbledon przynosi korzyści

Największy turniej tenisowy w Wielkiej Brytanii niebawem się rozpocznie. Chcą na nim zarobić między innymi Viagogo oraz Virgin Active.

\"\"Wimbledon to dla Brytyjczyków prawdziwe święto. Nic więc dziwnego, że firmy działające na tym terenie starają się marketingowo i finansowo wykorzystać to wydarzenie. Tak też ma być w przypadku Viagogo i Virgin Active.

Sieć salonów fitness Virgin Active na najbliższe trzy tygodnie otworzy swoje tenisowe bramy dla wszystkich chętnych. Nawet osoby, które nie posiadają kart członkowskich będą mogły korzystać za darmo z klubowych kortów i lekcji gry udzielanych przez profesjonalnych trenerów – wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej Virgin Active.

Viagogo zanotowało zaś 237-procentowy wzrost zainteresowania biletami na Wimbledon po tym jak Andy Murray wygrał turniej Aegon Tennis Championships. Aktualna cena biletu na męski mecz finałowy najsłynniejszych zawodów tenisowych rozgrywanych na trawie wynosi niemal 3 tysiące funtów.