Ze świata 2 czerwca 2013

Perrier świętuje z tenisem

Na 2013 rok przypada 150-lecie marki Perrier - jednego z bastionów francuskiej twórczości reklamowej. Jak świętowano ten okrągły jubileusz?

Producent Perriera jest sponsorem tenisowego French Open na kortach Rolanda Garrosa. Aby uczcić 150-lecie swojego istnienia, firma wykorzystała wizerunek turnieju w swojej kampanii promocyjnej.

Perrier współpracowało z Andy Warhol Foundation, bowiem słynny amerykański artysta przez pewien czas pracował dla firmy, przygotowując szkice etykiet na butelki. Teraz wykonano specjalną aplikację dla kibiców z filtrami do zdjęć.

Dzięki "Perrier Pop Art" można edytować własne zdjęcia zrobione podczas meczów tenisowych, na które nakładane są charakterystyczne dla artysty barwy o wysokim kontrakście kolorystycznym.

To nie koniec promocji Perriera podczas zawodów. Pomiędzy pierwszym kortem, a Place des Mousquetaires wybudowano 3,5-metrową butelkę wody.