Ze świata 1 czerwca 2013

Monaco po rebrandingu

Kolejny francuski klub przechodzi zmianę identyfikacji wizualnej. Po OGC Nice, przyszedł czas na popularny ostatnio na rynku transferowym, inny francuski klub.

Podpisanie kontraktów z takimi piłkarzami, jak Radamel Falcao, Ricardo Carvalho, Joao Moutinho i James Rodriguez podkreśli jeszcze zmiana identyfikacji wizualnej. Beniaminek Ligue 1 zaprezentował nowy herb.

Zgodnie ze stanowiskiem klubu, "nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla pragnienie wejścia w nową erę, pozostawiając przywiązanie do swojej kultury, historii i korzeni".

Drużyna ma wielkie ambicje do wygrania ligi francuskiej, jak i dobrej gry w europejskich pucharach, w których będzie uczestniczyć.

– Jesteśmy dumni, odsłaniając nowy herb. Nowoczesne logo nawiązuje do tradycji i pokazuje naszą chęć triumfu w kraju i za granicą. – mówi Konstantin Żyrianow, dyrektor generalny AS Monaco.

Za rebranding odpowiedzialne było przedsiębiorstwo Leroy Tremblot, które działa na rynku od 1996 roku.