Ze świata 27 maja 2013

Komfortowa KIA

Podczas jednego z meczów ligi AFL pewien kibic poczuł się bardzo niezręcznie i stał się bohaterem najnowszej kampanii reklamowej firmy KIA.

\"\"Wszystko miało miejsce na początku maja podczas jednego z meczów AFL. Na trybunach zgromadziło się około 30 tysięcy kibiców, którzy w trakcie przerwy swój wzrok kierowali w stronę telebimu. Na nim wyświetlane były osoby z trybun.

Po kilku typowych ujęciach przyszła pora na pewnego niesfornego dżentelmena, który swój palec umieścił tam… gdzie zdecydowanie nie powinien. Wszystko zostało wyświetlone na ekranie, a mężczyzna rozbawił cały stadion.

Pod jego podobizną umieszczono zaś napis informujący o tym, że w nowym samochodzie marki KIA nawet w takim momencie czułby się komfortowo. Akcję poprzedziło stworzenie kilku spotów reklamowych pokazujących, że nawet najbardziej krępujące chwile w aucie KIA Cerrato przeżywa się przyjemnie.