Falubaz w PPV?
Informowaliśmy niedawno o tym, że wyniki oglądalności Ekstraligi żużlowej są ostatnio słabe. Nic więc dziwnego, że kluby zaczynają myśleć o własnych transmisjach.

Odkąd żużlowe rozgrywki są w Polsce dostępne za sprawą platformy nC+ ich oglądalność znacząco zmalała. Kluby boją się, że zmniejszy to popularność tej dyscypliny sportu w Polsce, a co za tym idzie odbierze im potężnych sponsorów.
Dlatego też działacze Stelmetu Falubazu Zielona Góra zastanawiają się nad uruchomieniem transmisji z meczów swojej drużyny w systemie pay-per-view. Co prawda w ten sposób pokazywane byłyby tylko te mecze, które nie znajdą się w ramówce nC+, ale i tak pozwoliłoby to zapewne zwiększyć liczbę widzów śledzących poczynania żużlowców z Zielonej Góry.
Na chwilę obecną szczegóły projektu nie zostały ujawnione. Nie wiadomo ile kosztować miałaby pojedyncza transmisja oraz kiedy opcja mogłaby zostać uruchomiona.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



