Z kraju 24 kwietnia 2013

Pogoń promuje miasto

Pogoń Szczecin SA podpisała z Gminą Miasto Szczecin umowę o wymianie usług promocyjnych na kwotę 3.013.000 złotych. Umowę parafowano 23 kwietnia.

\"\"Znak graficzny Gminy Miasto Szczecin znajdzie się na bluzach i koszulkach "polo", które noszą piłkarze podczas akcji promocyjnych organizowanych przez klub, na spodenkach pierwszej drużyny podczas występów Pogoni w najwyższej klasie rozgrywek piłkarskich w Polsce (T-Mobile Ekstraklasa), Pucharu Polski czy meczach sparingowych w rundzie wiosennej sezonu 2012/13 oraz jesiennej 2013/14 oraz na spodenkach drużyny występującej w Młodej Ekstraklasie.

Partner strategiczny będzie obecny również na bannerach i bandach LED okalających główną płytę boiska przy ul. Karłowicza, na której rozgrywane i transmitowane są mecze T-Mobile Ekstraklasy z udziałem Pogoni Szczecin. Gmina Miasto Szczecin może również wykorzystywać wizerunek pierwszej drużyny do swoich celów promocyjnych.