Z kraju 17 marca 2013

Marka \”Polski\” ciągle rośnie

Okazuje się, że głównie dzięki organizacji wielkich, sportowych imprez wartość marki „Polska” ciągnie rośnie. Jesteśmy już warci 500 miliardów dolarów.


Choć do liderów rankingu nadal nam sporo brakuje – marka „USA warta jest 15 biliardów dolarów to możemy czuć się dumni z postępu, który zanotowała marka „Polska”. Aktualnie warta jest ona około 500 miliardów dolarów.

Taki wynik zagwarantował nam 20. miejsce w światowym rankingu. Co więcej jesteśmy liderem progresu – żaden z krajów nie zyskał na wartości tak dużo. Skąd taka zmiana?

Wynika ona przede wszystkim z organizacji wielkich imprez sportowych. Euro 2012 czy najważniejsze wydarzenia siatkarskie, których będziemy niebawem gospodarzem poprawiają nasz wizerunek i wpływają na wartość marki.

Możemy zachować ten wzrostowy trend choćby dzięki skutecznym staraniom o organizację Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 roku.