Znamy nowego szefa marketingu i sponsoringu w PZPN [NASZ NEWS]
Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że Kornel Eljaszewicz zastąpi Karola Tatara i będzie kierował działem marketingu i sponsoringu w PZPN. W ostatnich latach Eljaszewicz pracował w Totalizatorze Sportowym, wcześniej był związany chociażby z Legią Warszawa.
Przez osiem lat Eljaszewicz był pracownikiem Totalizatora Sportowego, w którym pełnił różne funkcje. Prawie cały ten okres przepracował jako dyrektor Departamentu Partnerstw i Eventów, osiem miesięcy (do grudnia 2024 roku) trwał jego okres pracy w roli zastępcy dyrektora Departamentu Marketingu w Totalizatorze Sportowym. Działał na różnych płaszczyznach, dzięki czemu znakomicie zna branżę sportową i piłkarskie środowisko.
Wszechstronne doświadczenie
Wcześniej 11 lat spędził w Legii Warszawa, gdzie pełnił funkcję menedżera do spraw sponsoringu. Eljaszewicz ma doświadczenie menedżerskie wyniesione nie tylko ze sportu, ponieważ 5 lat poświęcił również na pracę w T-Mobile w tej samej roli.
Swoją przygodę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej najprawdopodobniej rozpocznie od listopada.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Koniec współpracy Igi Świątek z globalną marką
Iga Świątek jako wiceliderka rankingu WTA ma na koncie nie tylko sukcesy sportowe, ponieważ może pochwalić się również sporym potencjałem marketingowym. Jednak tym razem, jak podaje menedżerka tenisistki, Polka rozstała się z jednym z partnerów o globalnej marce.