Cracovia ma nowego rzecznika prasowego
Meczem z Rakowem Częstochowa Marzena Młynarczyk-Warwas zakończyła swoją pracę na stanowisku rzecznika Cracovii. Pełniła tę funkcję od końca stycznia 2024 roku. Znamy już jej następcę.
Młynarczyk-Warwas jest wierna Cracovii od dwóch dekad, wcześniej pracowała w Comarch SA, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, uspójniając politykę firmy i klubu w tym zakresie. Była z Cracovią na różnych szczeblach rozgrywkowych. Ukończyła kierunek Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także podyplomowe studia z zakresu komunikacji w biznesie w Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera w Krakowie.
Przygodę z dziennikarstwem zaczynała w nowosądeckim oddziale Gazety Krakowskiej. W kolejnych latach już działała w strukturach Comarch i Cracovii.
Kim jest nowy rzecznik?
Kamil Jagodyński przez ostatnie dwa lata pracował w biurze prasowym Cracovii, zajmując się zarówno pierwszą drużyną Pasów, jak i klubową akademią, współtworząc również treści publikowane na kanale Cracovia TV. Ukończył studia magisterskie na kierunku Zarządzanie w sporcie na Uniwersytecie Jagiellońskim. W przeszłości pracował jako dziennikarz między innymi w portalu Interia Sport, a także w mediach dotyczących bezpośrednio Cracovii – podkaście „podKSCast” i magazynie „Nowe Pasy”.
– Przede wszystkim chciałbym podziękować Marzenie Młynarczyk-Warwas, bo dzięki współpracy z nią wejście w nową rolę będzie dużo łatwiejsze i postaram się, by utrzymać poziom i standardy jej znakomitej pracy. Dla mnie, jako osoby związanej z Cracovią od dziecka jako kibic, jest to ogromne wyróżnienie, ale jednocześnie mam świadomość wiążącej się z nim wielkiej odpowiedzialności, mając na uwadze choćby przyszłoroczne 120-lecie Klubu – dodaje nowy rzecznik prasowy.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
SportMarketing.pl patronem medialnym konferencji Moneyball
We wtorek, 18 listopada odbędzie się czwarta edycja konferencji Moneyball, podczas której świat sportu ponownie połączy się ze światem biznesu. Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl.