„Znaczy, że chcesz”. Nowa kampania 4F
W nowej kampanii 4F widzimy, jak silny jest opór i determinacja, by trenować i osiągać swoje cele w sporcie. Wysiłek może wiązać się nawet z bólem, ale jeśli jest pewien cel, należy go zrealizować.

Wstajesz, choć łatwiej jest zostać. Trenujesz, mimo że boli. Wkładasz w to serce i konsekwentnie dążysz do celu, nawet gdy nikt nie patrzy. Na przekór zmęczeniu, zakwasom, pogodzie. Na złość „nie chce mi się” – dalej robisz swoje. I czerpiesz z tego radość. To coś znaczy. Znaczy, że chcesz. Takie przesłanie kieruje do odbiorców firma 4F.

Udział słynnego siatkarza
W kampanii wystąpił Tomasz Fornal, ambasador marki 4F, który jest uznawany za jednego z najbardziej wyrazistych sportowców w Polsce. Fornal dołączył do grona innych wybitnych sportowców reprezentujących tę markę, warto wymienić gigantów sportowych aren takich jak Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Bartosz Zmarzlik i Natalia Maliszewska.

Więcej na stronie 4F: https://4f.com.pl/landing/znaczy-ze-chcesz.html

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
#SłuchajSerca, czyli nowe koszulki Widzewa Łódź już w sprzedaży
Koszulki Widzewa Łódź na sezon 2025/26 w PKO BP Ekstraklasie w wersji domowej i wyjazdowej można już kupić w klubowym sklepie. Ceny dla karnetowiczów zaczynają się od 305,99 zł.



