Oferta Arki Gdynia na Dzień Ojca
Arka Gdynia wywalczyła awans do PKO BP Ekstraklasy, co oznacza, że w nowym sezonie w najwyższej klasie rozgrywkowej zobaczymy zawsze pełne emocji derby Trójmiasta. Gdynianie będą beniaminkiem. Wielu kibicom brakowało ich w Ekstraklasie, a teraz Arka rusza z marketingiem.

23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. W Gdyni wybrano więc ten dzień na rozpoczęcie sprzedaży karnetów. „Arka Gdynia w pierwszym sparingu przed sezonem 2025/26 przegrała 0:2 z I-ligowym GKS Tychy. W barwach Arki Gdynia zadebiutowali nowo pozyskani zawodnicy: obrońca Dawid Abramowicz i pomocnik Sebastian Kerk. W składzie nie było jeszcze napastnika Diego Percana, który poprzednio występował w rezerwach FC Barcelona” – podaje lokalny dziennikarz Maciej Słomiński.
Przemyślana strategia
Mimo że początek okresu przygotowawczego nie należy do udanych, klub podjął działania marketingowe, by przekonać kibiców do zakupu karnetów.
23 czerwca – Dzień Ojca,
23 czerwca – start otwartej sprzedaży karnetów.
„Nie ma przypadków, są tylko znaki…” – napisała Arka.

Aby kupić karnet, trzeba zalogować się na klubowej stronie: https://bilety.arka.gdynia.pl/. Arka Gdynia powróciła do PKO BP Ekstraklasy po 5 latach nieobecności – ostatnio grała w najwyższej lidze w sezonie 2019/20.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
#SłuchajSerca, czyli nowe koszulki Widzewa Łódź już w sprzedaży
Koszulki Widzewa Łódź na sezon 2025/26 w PKO BP Ekstraklasie w wersji domowej i wyjazdowej można już kupić w klubowym sklepie. Ceny dla karnetowiczów zaczynają się od 305,99 zł.



