Tyson się opłacał
Firma FoodCare, która zatrudniła do promocji napoju Black Mike\'a Tysona, poinformowała, że kampania reklamowa dotarła do 7 milionów osób.

FoodCare określiło zasięg kampanii jako duży sukces, który przyczynił się do większej rozpoznawalności marki Black oraz jej zwiększonej obecności w punktach sprzedaży.
Przypomnijmy, że kampania składała się z dwóch dużych spotów reklamowych oraz jednego 8-sekundowego – także z udziałem legendarnego boksera.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Święto lekkoatletyki w barwach adidasa. Marka partnerem technicznym Diamentowej Ligi w Polsce
Marka adidas dołącza do grona oficjalnych partnerów technicznych Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej. Mityng poświęcony pamięci mistrzyni olimpijskiej w rzucie młotem należy do elitarnego cyklu Diamentowej Ligi – najbardziej prestiżowych zawodów lekkoatletycznych na świecie. Co roku gromadzi dziesiątki tysięcy fanów lekkiej atletyki na Superauto.pl Stadionie Śląskim. Tegoroczna edycja odbędzie się 16…



