Z kraju 10 czerwca 2012

Coca-Cola budzi emocje

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych zbadał, które marki kojarzą nam się ze sportowymi emocjami. Co ciekawe na czele rankingu znalazła się Coca-Cola.

\"\"
Oczywiście w czołówce zestawienia nie mogło zabraknąć sponsorów Euro 2012 takich jak: Coca-Cola czy Adidas. Obie marki najczęściej kojarzą się z przeżywaniem sportowych doznań.

Na 3. miejscu znalazło się Tyskie co pokazuje jak efektywny jest marketing pasożytniczy, który rozpoczęła prowadzić ta marka przed Euro 2012.

Zastanawiający jest fakt, że wśród piw oficjalny sponsor Euro 2012 – Carslberg znajduje się dopiero na 3. miejscu. Wyprzedza je bowiem Warka – sponsor naszej reprezentacji.

Coraz więcej Polaków zaczyna kojarzyć ze sportem takie marki jak: Orange, Mastercard czy McDonald’s. Co ciekawe ankietowani nie wymieniali podczas tego badania Biedronki. Z innych badań wynika zaś, że jest to marka najczęściej kojarzona z Euro 2012.