„Kibic Mały”
Producent napoju Hoop Cola rusza z nową kampanią reklamową. Związana jest ona oczywiście z nadchodzącymi, wielkimi emocjami sportowymi.
Zeszłoroczna kampania nosiła nazwę „Polak Mały”. Teraz przyszła pora na jej kontynuację pod wiele mówiącym tytułem „Kibic Mały”. Spoty namawiają do bratania się z innymi kibicami oraz do celebrowania wspólnej zabawy. Ironizują także na temat charakteru polskich fanów.
Kampania ma trwać do końca maja. W jej ramach emitowane będą 3 spoty. Zobaczyć je będzie można w takich stacjach jak TVN, TVN24, Polsat. Filmiki zamieszczone zostaną także w Internecie (głównie wykorzystane do tego będą Google, YouTube oraz portale społecznościowe).
Za kreację i działania interaktywne odpowiada Agencja Brain. Zakup i planowanie TV – Dom Mediowy MPG, zakup i planowanie kampanii Internetowej Performance Media.
Poniżej przedstawiamy jeden ze spotów:

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



