Z kraju 2 kwietnia 2012

Fan City Tour w 100 miastach

Na Euro 2012 zostaną przygotowane specjalne Mobilne Strefy Kibica w ramach programu Fan City Tour, do którego właśnie ruszyły przygotowania.

\"\"

Fan City Tour będzie obecne w 100 polskich miastach, a to wszystko dzięki pięciu mobilnym strefom kibica, które codziennie będa zmieniać lokalizację. Mobilne strefy będą przewożone w specjalnych ciężarówkach promocyjnych.
 
Głównym elementem wszystkich Stref Kibica będzie mobilna ciężarówka z wysuwanym ekranem diodowym o wymiarach 5×2,8 metra, na którym będą transmitowane mecze. To nie wszystko. Będzie także specjalna scena i wiele innych atrakcji.
 
Partnerami projektu FAN CITY TOUR są wybrani Oficjalni Sponsorzy UEFA Euro 2012: Carlsberg i KIA Motors oraz Biedronka, Telewizja Polska, RMF FM, Związek Miast Polskich, Związek Powiatów Polskich, Polska Organizacja Turystyczna i Strefy Różnorodności.