Z kraju 21 marca 2012

Mobilna aplikacja od Tyskiego

Z myślą o zbliżających się Mistrzostwach Europy w piłce nożnej oraz Igrzyskach Olimpijskich w Londynie Tyskie przygotowało aplikację ułatwiającą kibicowanie.


Tyskie Fan Assistant to aplikacja na telefony komórkowe, która uprzyjemni sportowe doznania każdemu kibicowi. Aplikacja jest darmowa i dostępna na smartfony obsługujące systemy takie jak iOS, Symbian czy Android. Pobrać ją można bez opłat ze sklepów z aplikacjami – App Store, Google Play oraz Symbian Horizon. Dostępna jest także na oficjalnej stronie kampanii.

Co oferuje aplikacja? Po jej zainstalowaniu można wziąć łyk piwa i krzyczeć z radości w jednej i tej samej chwili. Można także bić głośne brawa bez konieczności nadwyrężania dłoni. Program zmienia bowiem telefon w głośnego kibica. Użytkownicy mają możliwość wyboru kilku dźwięków jakimi mieliby ochotę spuentować boiskowe wydarzenia.

Co więcej w przerwie meczu kibice mogą sami rywalizować między sobą. Aplikacja posiada bowiem opcję "Pojedynek". Uczestnicy gry mają możliwość sprawdzić, który z nich kibicuje najgłośniej. Po zakończeniu konkursu wyniki w łatwy sposób można opublikować na Facebooku.

To kolejny etap kampanii marketingowej browaru korzystającej ze skojarzeń z Euro 2012. Działania marki nazywane są marketingiem pasożytniczym gdyż Tyskie nie wykupiło praw do używania nazwy turnieju. Może nazwa procederu go nie nobilituje, ale ważne, że działania są skuteczne.