Z kraju 9 marca 2012

Timeline polskich klubów

Przy okazji aktualizacji Ligi FB zwróciliśmy uwagę, czy kluby już zastosowały się do nowego wyglądu swoich profili na Facebooku. Niestety, wygląda to słabo.
\"\"
Patrząc na kluby występujące w T-Mobile Ekstraklasie tylko pięć klubów zmieniło wygląd swojego fanpage\’u. O dziwo nie są to drużyny z tak zwanego topu. Z opcji „timeline” skorzystały na chwilę obecną Cracovia, Korona Kielce, Łódzki KS, Podbeskidzie Bielsko-Biała i Zagłębie Lubin.

Warto ogólnie zwrócić uwagę na kielecki sport. Otóż oba kluby reprezentujące to miasto w rozgrywkach piłki ręcznej, zatem VIVE Targi Kielce i KSS Kielce również dokonały zmian. Z zespołów grających w szczypiorniaka do nowości przystosowali się jeszcze KS Azoty Piławy, NMC Powen Zabrze, Jurand Ciechanów i Vistal Łączpol Gdyia.

Nieciekawie to wygląda również w żużlowej Speedway Ekstralidze. Nowy wygląd profilu prezentują obecnie Unibax Toruń, Falubaz Zielona Góra i Unia Tarnów. To samo w siatkówce. Tylko MKS Muszynianka, BKS Aluprof Bielsko-Biała i AZS Częstochowa skutecznie wdrożyli nową formę.

Z kolei wśród zespołów koszykarskich dobre wrażenie robi Energa Czarni Słupsk. Klub nie tylko zastosował się do nowych wymogów Facebooka, ale wprowadził również swoje konto na nowym portalu społecznościowym – Pinterest. Jest to chyba pierwsza taka inicjatywa wśród polskich drużyn. Linię czasu zastosowały też AZS Politechnika Warszawska, CCC Polkowice, Energa Toruń, PGE Turów Zgorzelec i Trefl Sopot.