Z kraju 28 lipca 2011

Specjalne dodatki do Przeglądu Sportowego

Przegląd Sportowy pojawi się ze specjalnymi dodatkami. Piątkowy będzie poświęcony rozgrywkom Ekstraklasy, a sobotni wyścigowi Tour de Pologne.

Piątkowy Skarb Kibica (29 lipca), dodawany także do dziennika regionalnego Sport, skupi się na polskich rozgrywek ligowych w nadchodzącej rundzie jesiennej. W numerze znajdziemy informacje o składach drużyn, transferach zawodników i taktyce ligowych drużyn. Czytelnicy dowiedzą się też więcej o piłkarskich stadionach i cenach biletów. W wydaniu znajdą się także aktualne zdjęcia wszystkich zespołów, statystyki rozgrywek i oczywiście dokładny terminarz spotkań na nowym sezonie.

Natomiast sobotni (30 lipca) dodatek do Przeglądu Sportowego – „Skarb Kibica 68. Tour de Polotne” – w całości zostanie poświęcony wieloetapowemu kolarskiemu Wyścigowi Dookoła Polski. Czytelnicy znajdą w nim informacje o składach drużyn startujących w wyścigu, mapki z trasami, zapowiedzi poszczególnych etapów, wywiady z kolarzami reprezentacji Polski, a także sylwetki największych gwiazd poszczególnych ekip. Oprócz tego w dodatku znajdą się też statystyki i ciekawostki dotyczące Tour de Pologne.

„Skarb Kibica Liga Polska. Część 1 – Ekstraklasa – Jesień 2011/2012” pojawi się w objętości 148 stron, a cena Przeglądu Sportowego i Sportu z piątkowym bonusem wyniesie 4,90. Prowadzącym redaktorem piłkarskiego Skarbu Kibica jest Roman Brzozowski. Sobotni „Skarb Kibica 68. Tour de Polotne” będzie miał 48 stron, a cena Przeglądu Sportowego z dodatkiem wyniesie 2,90. Tego wydania redaktorem prowadzącym jest Jarosław Gniadek.

Obu specjalnym wydaniom towarzyszą działania promocyjne. Piątkowy Skarb Kibica wsparty jest telewizyjną kampanią reklamową w m.in. Polsacie, Polsacie Sport, TVN-ie, TVP, TVP Info i TV Puls, w radiu m.in. Radiu Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Esce i Radiu dla Ciebie, prasie i Internecie, a także w tytułach Ringier Axel Springer Polska. Za przygotowanie spotów telewizyjnych i radiowych odpowiedzialna jest agencja PRL, a reklamy prasowe przygotował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Wydanie sobotnie Skarbu Kibica wspiera kampania reklamowa w Internecie oraz w tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.