Z kraju 6 marca 2012

\”Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia\”

Spot reklamujący Dolny Śląsk jest emitowany na antenie stacji Eurosport. Władze regionu chcą zainteresować Dolnym Śląskiem kibiców podróżujących za swoimi idolami.

– Euro 2012 czy kolarski wyścig Tour de Pologne to zawody najwyższej rangi, które przyciągną na Dolny Śląsk wielu kibiców. Kampania promocyjna regionu, emitowana w 46 krajach europejskich, pokazując jedne z najpiękniejszych miejsc na Dolnym Śląsku, ma ich przekonać, że warto zarezerwować sobie na przyjazd kilka dni więcej, aby dać się oczarować i poznać najpiękniejsze miejsca Dolnego Śląska – mówi Agnieszka Dziedzic, dyrektor Wydziału Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.

Emisja spotu na Eurosporcie odbyła się jeszcze w lutym. Doszło do niej podczas zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich w Szklarskiej Porębie. Kibice oglądający wyczyny Justyny Kowalczyk mogli zatem podziwiać nie tylko Polanę Jakuszycką ale także przenieść się do sanktuarium w Krzeszowie czy wrocławskiego Ostrowa Tumskiego.

Przed rozpoczęciem Euro 2012 spot wyświetlany będzie także na ekranach kin. Kampania trwać ma do czerwca 2012 roku. Film prezentujemy poniżej: