Restrukturyzacja w Grupie Weszło
Grupa Weszło, zgodnie z zapowiedziami jej szefa Krzysztofa Stanowskiego, rozpoczyna restrukturyzację.
Z zespołem pożegnali się Jan Ciosek oraz Leszek „Eldo” Kaźmierczak. Ten pierwszy o zwolnieniu sam poinformował za pośrednictwem Twittera. Zajmował się głównie tematyką sportów walki. W radio Weszło FM prowadził audycję „Ciosek na wątrobę”, a także program o Formule 1.
Z kolei Eldo, muzyk hip-hopowy, miał między innymi w piątki w radio autorską audycję muzyczną. Współtworzył też cykl wideo „Kierunek Tokio”.
"Mamy 59 osób na liście płac, pewnie zejdziemy do 55 i odpowiedzialnie ograniczymy koszty. Niczego nie zamykamy” – pisał w zeszłym tygodniu Stanowski na Twitterze.
![Bartosz Burzyński](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2024/10/Pilka.png)
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Wiceprezes Sandecji Nowy Sącz zaatakowany i pobity przez chuliganów
W sobotę w Nowym Sączu, podczas meczu towarzyskiego pomiędzy Sandecją a Resovią Rzeszów, doszło do brutalnego incydentu. Grupa agresorów napadła i pobiła wiceprezesa Sandecji, Miłosza Jańczyka.![2024.09.24 Nowy Sacz
Fortuna Puchar Polski Sezon 2024/2025 Sandecja Nowy Sacz - Cracovia
N/z Nowy Stadion Sandecji Nowy Sacz
Foto Norbert Barczyk / PressFocus
2024.09.24 Nowy Sacz
Football Polish Cup Season 2024/2025 Sandecja Nowy Sacz - Cracovia
Nowy Stadion Sandecji Nowy Sacz
Credit: Norbert Barczyk / PressFocus](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/20240924NB0227-1024x768.jpg)
![Superliga oraz kluby ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet wspierają 33. Finał WOŚP](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/wo-768x511.jpg)
![Polskie Radio RDC zaprasza na VI Galę Sportowiec Roku na Mazowszu](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/Plebiscyt_Sportowcy-768x392.png)
![Widzew liderem w raporcie](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2023/10/widzew-768x453.jpg)
![We wtorek, 18 września, zbierze się zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego, prezes Radosław Piesiewicz ma przedstawić m.in. wyliczenia kosztów związanych z igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. Po zakończeniu rywalizacji w stolicy Francji PKOI ma bardzo zły PR, a kontrowersje wzbudzają kwestie finansowe.](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2024/09/Piesiewicz-TVN-24-768x354.jpg)