Z kraju 30 stycznia 2020

Były rzecznik Wisły Kraków z własną agencją

Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio marketing manager giełdy kryptowalut CoinCasso zakłada własną agencję marketingowo-komunikacyjną.


Od lutego oficjalnie rozpoczyna działalność Sportsman, agencja specjalizująca się w marketingu sportowym, i nie tylko.
Damian Juszczyk swoje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał najpierw w dziennikarstwie, m.in. w Telewizji Polskiej i „Przeglądzie Sportowym”, a następnie 
w dziedzinach marketingu i komunikacji. Był rzecznikiem prasowym Wisły Kraków, zarządzał polityką medialną i strukturami marketingowymi w Odrze Opole, Aluronie Virtu CMC Zawiercie i MKS-ie Dąbrowa Górnicza.

33-latek był też PR-owcem i project managerem IT (Acer UK), marketingowcem 
w branży maszyn, delegatem koszykarskiej Ligi Mistrzów, 
a nawet tłumaczem książek z języków hiszpańskiego i angielskiego dla wydawnictwa Sine Qua Non.

Wśród usług oferowanych przez agencję, Sportsman zapewnia m.in. przygotowywanie strategii komunikacyjno-marketingowych, prowadzenie social mediów, koordynowanie influencer marketingu, copywriting, działania public relations czy szkolenia medialne 
i z mediów społecznościowych. Założyciel i dyrektor agencji  ukończył dwa kierunki magisterskie i 7 studiów podyplomowych, organizowanych m.in. przez FC Barcelonę, koszykarską Euroligę 
i FIFA/CIES Sport Marketing Programme przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

– W mojej dotychczasowej karierze zawodowej miałem przyjemność pracować 
ze wspaniałymi ludźmi z różnych branż, a jednocześnie nieustannie inwestowałem 
w edukację. Mówiłem: jeszcze za wcześnie, na razie jest czas nauki. Nadszedł moment, w którym to, czego nauczyli mnie inni, jestem w stanie z pełną świadomością wykorzystywać dla podmiotów i osób, które potrzebują wsparcia komunikacyjnego 
i marketingowego. Moje serce bije w sportowym rytmie, ale doświadczenia z branż takich, jak maszyny, kryptowaluty czy IT sprawiają, że jestem gotowy na wszelkie wyzwania! – deklaruje Damian Juszczyk, założyciel i dyrektor agencji Sportsman