Z kraju 13 listopada 2019

Sportowa agencja wsparciem dla uczelni

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu.

Współpraca obowiązuje od początku października i obejmuje działania PR, marketing oraz media relations.

Studenci Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu rozwijają swoją wiedzę m.in. w zakresie zarządzania w sporcie, szkolenia, analizy gry, taktyki i prawa. Uczelnia została założona w 2009 roku i do tej pory wykształciła 700 absolwentów, którzy aktywnie działają w świecie sportu. Zjazdy odbywają się na Stadionie Wrocław. Aktualnie wciąż trwa rekrutacja na studia podyplomowe na kierunkach Analityk Gry, Sportowy Taktyk i Prawo w Sporcie w roku akademickim 2019/20.

Celem współpracy jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku uczelni w środowisku sportowym i uniwersyteckim. Arskom poprowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych, odpowie za komunikację uczelni z mediami, a także będzie koordynować implementację nowej platformy ze sportowymi treściami autorstwa kadry WSZiC-u.

– Od początku działania szkoły, czyli od 2009 roku, chcieliśmy wpływać na profesjonalizację polskiego sportu poprzez podnoszenie kompetencji i wykształcenia osób, które w nim funkcjonują – mówi dr Łukasz Panfil, rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu. – Trzy lata temu wyszliśmy na rynek z nowatorską i nowoczesną formułą studiów Sport+, zaprojektowanych w 100% dla ludzi sportu. Ciągle pracujemy nad ich udoskonalaniem, ale już wiemy, że było warto. Zamierzamy dynamicznie zwiększać potencjał dydaktyczny oraz wizerunkowy uczelni. Dlatego bardzo cieszę się z tego, że od teraz mam "u boku" tak poważnego i skutecznego partnera, jakim jest firma Arskom Group. Wierzę, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko w realizacji celów marketingowych, ale też biznesowych i wielu innych ciekawych przedsięwzięciach, które dadzą dużo wartości środowisku sportowemu.

– W naszej współpracy widzę synergię celów – mówi Paweł Sławski, Managing Partner w agencji Arskom. – Dla naszej agencji ważna jest edukacja przyszłych menadżerów sportu i osób, które są obecne w tym środowisku, aby jakość i świadomość działań była na jak najwyższym poziomie. I właśnie w tym kierunku edukuje swoich studentów Wydział Sportu WSZiC, ponieważ studia na każdym z kierunków w ofercie szkoły bez wątpienia rozwijają wiedzę i umiejętności tak cenne i potrzebne na rynku sportowym, a także popularyzują edukację aktywnych sportowców. To działa na naszą korzyść w kwestii współpracy z klientami, ale również doszkala naszych potencjalnych współpracowników.

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiadają Account Manager Mateusz Brzeźniak, Social Media Strategist Aleksandra Witkowska i Junior Account Executive Piotr Narkiewicz.