Z kraju 14 października 2019

Małysz w nowej akcji Banku Pocztowego

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej "Kredyt w Porządku", której twarzą jest legendarny polski skoczek narciarski Adam Małysz.


Kampania jest prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku.

– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku ambasadora marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności – poprzez użycie gwar – śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów – mówi Mariusz Gorzeń, naczelnik wydziału Web Marketingu i komunikacji w kanałach zdalnych Pocztowego.

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze pożyczać?” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty "Kredytu w Porządku", poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy – są dostępne na kanale YouTube banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty.