Piszczek w nowej odsłonie kampanii firmy Krispol
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej “Gwarancja spokoju” firmy Krispol. Oczywiście we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem.
Były reprezentant Polski, a także piłkarz Borussii Dortmund, wcielił się w rolę doradcy techniczno-handlowego, który odwiedza salony KRISHOME, pomagając klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi.
Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale Krispol na Youtubie, przez cały wrzesień. Co tydzień będzie emitowany kolejny spot z piłkarzem.
– W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii – mówi Radosław Gibki, dyrektor sprzedaży krajowej firmy.