Z kraju 31 lipca 2019

SportMarketing.pl zaprasza na Wakacje z PR

„PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem” – kolejne wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR.


Czy wiecie, dlaczego w marketingu sportowym media społecznościowe znajdują się na pozycji defensywnego pomocnika? Jak szukać połączeń między określoną branżą w biznesie a dyscypliną sportową? Dlaczego budowanie rozpoznawalności marki przez sponsoring przynosi lepsze efekty niż inne działania marketingowe?

Na te i inne pytania usłyszycie odpowiedź podczas najbliższego spotkania „PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem” w ramach cyklu „Wakacje z PR”. O tym jak działać i współpracować z branżą sportową opowiadać będą:
Tomasz Koprowski, PGE Skra Bełchatów – od sześciu lat dyrektor marketingu Klubu Piłki Siatkowej Skra Bełchatów SA. Prelegent licznych konferencji i wykładów dotyczących sportu, biznesu i marketingu. Współzałożyciel grupy na FB „Marketing sportu i media sportowe”, która liczy obecnie ponad 5000 użytkowników. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, ukończył studia podyplomowe w SGH w Warszawie na kierunku marketing sportu. Jak podaje jedna z firm monitorujących rynek, PGE Skra Bełchatów jest najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.

Łukasz Kardynał, właściciel firmy informatycznej ERP Serwis, trzeciej do co wielkości wśród partnerów Comarch w Polsce. ERP Serwis specjalizuje się we wdrożeniach programów Comarch ERP XL i Optima. W roku 2017 zdobyła tytuł Partnera Roku w kategorii „Zaawansowane wdrożenie Comarch BI” oraz wyróżnienie w kategorii „Najskuteczniejsza kampania marketingowa”, w szczególności za współpracę z PGE Skrą Bełchatów. W roku 2018 ERP Serwis zdobyła wyróżnienie w kategorii wdrożeń Comarch Mobile.

Szymon Nowak, Szkoła Gortata – całe życie związany ze sportem, początkowo jako zawodnik na boiskach siatkarskich, obecnie założyciel i prezes Stowarzyszenia Krótka Piłka. W latach 2011-2014 rzecznik prasowy oraz fundriser w Fundacji JiM. Swoją karierę zawodową kontynuuje w Szkole Marcina Gortata, odpowiadając za marketing sportowy szkoły. Współzałożyciel Szkół Gortata w Krakowie, Poznaniu i Gdańsku. W wolnych chwilach prezenter pogody w TVP 3 Łódź. Ceni sobie pracę z ludźmi i dla ludzi. Z wykształcenia pedagog, terapeuta i PRowiec. Pokaż mu firmę a przygotuje dla niej event lub akcję promocyjną w ciągu 5 cennych minut.

„Wakacje z PR” poświęcone marketingowi sportowemu odbędą się w środę 7 sierpnia 2019 r. o godz. 16.00 w Łodzi, w Centrum Kreatywności Fabryka (ul. Tymienieckiego 22G, na terenach ŁSSE). Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli działów: sponsoringu, public relations, promocji, komunikacji społecznej, CSR-u, marketingu, reklamy, brand managementu, agencji marketingowych i PR. Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, studio graficzne by nunu, The Barber Shop, sklepbeznazwy.com.pl. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce, Newspoint oraz Kreatywna.org, a także SportMarketing.pl. Więcej info TUTAJ »

Współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem
„Wakacje z PR” to inicjatywa Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR i Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. „Wakacje z PR” to cykl bezpłatnych spotkań o public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie: www.wakacjezpr.pl. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.

Informacja o pomysłodawczyniach:
Sztyblety PR Wiktoria Czarnecka 

Specjalista ds. PR i marketingu sportowego, wykładowca, trener. Prowadzi zajęcia z event marketingu oraz bezpieczeństwa i logistyki imprez masowych na WSEiZ w Warszawie. Jest autorką projektu "Wiślackie Pokolenia" wdrożonego w klubie piłkarskim Wisła Kraków SA. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Wcześniej doświadczenie zdobywała będąc kierownikiem ds. PR i kontaktów z mediami w Widzewie Łódź oraz pracując dla marek komercyjnych i samorządowych. Jest autorką eksperckich publikacji w zakresie kreatywności w mediach branżowych, w tym w "Marketingu w Praktyce", z którym współpracuje jako trener z zakresu marketingu sportowego. Pisze doktorat z zakresu twórczości organizacyjnej. Absolwentka Uniwersytetów: Jagiellońskiego i Łódzkiego. Prywatnie jeździ konno, pasjonuje się piłką nożną, maluje pejzaże, zwiedza fortyfikacje. Należy do Sieci Obserwatorów Burz.

Agnieszka Burzyńska – Trener Public Relations

Trener i strateg Public Relations , ekspert z zakresu media & influencer relations, przedsiębiorca. W branży marketingowej pracuje od ponad 18 lat. Jest autorką kilkudziesięciu kampanii PR z obszarów: IT, telecom, nowe technologie, startupy, FMCG, beauty & lifestyle opracowanych dla korporacji, firm średnich, małych i dla freelancerów. Pomaga firmom budować efektywną komunikację zewnętrzną, a managerom i właścicielom firm ich personal branding. Prowadzi agencję public relations studio PRowokacja.