Z kraju 6 czerwca 2019

Grupa Weszło z projektem na Tokio 2020

Krzysztof Stanowski nie ustaje w rozwijaniu Grupy Weszło. Właśnie wystartował nowy projekt KierunekTokio.pl.

Został on przygotowany we współpracy z PKN Orlen i będzie poświęcony przygotowaniom reprezentantów Polski do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku.

Pojawiać się tam będą różne artykuły oraz wywiady, ale i sylwetki olimpijczyków. Oprócz tego znalazło się miejsce dla blogów pisanych przez Macieja Petruczenkę („Przegląd Sportowy”), Pawła Ulbrycha (Eurosport) i Dariusza Urbanowicza. Ten ostatni jest koordynatorem projektu z ramienia Grupy Weszło.

Dodatkowo w czwartki o godz. 11:00 w radio Weszło FM będzie emitowana audycja „Kierunek Tokio”.

„Serwis ma towarzyszyć sportowcom w przygotowaniach do igrzysk. Start w Tokio będzie głównym sprawdzianem ich formy. Nie jesteśmy jednak zobowiązani, aby wyłącznie kogoś chwalić. Orlen jest mecenasem polskiego sportu i chcemy wspólnymi siłami pokazać, w jaki sposób wspiera naszych sportowców” – cytuje wypowiedź Stanowskiego Press.pl.

Właściciel grupy dodaje, że współpraca z Orlenem umożliwia działanie bez innych reklamodawców, choć ich nie można wykluczyć.