Z kraju 21 lutego 2019

Bargiel twarzą Banku Pekao

„Bierz życie za rogi” to hasło nowej kampanii Banku Pekao S.A. W działaniach została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela.

Kampania ma pokazać, że bank zmienia się z myślą o ludziach ambitnych, przekraczających własne możliwości. Inspiracją dla klientów  Pekao ma być Andrzej Bargiel, osoba, która własnym doświadczeniem pokazała co tak naprawdę znaczy wziąć życie za rogi. To właśnie on, jako pierwszy zjechał na nartach z K2. Pekao było sponsorem tej wyprawy.

– Mamy najlepsze narzędzia, by przejść od słów do czynów. Wprowadzamy międzynarodowe standardy działania i codziennie staramy się bardziej, by oferować coraz lepsze i bardziej innowacyjne produkty oraz usługi – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań Pekao i dodaje, że bank pragnie wspierać swoich klientów by szli własną drogą i realizowali śmiałe plany.

– Tacy Polacy są dla nas inspiracją i motorem zmian, a my jako bank wspieramy klientów w podążaniu ich własną drogą. Z myślą o nowych klientach powstają atrakcyjne produkty, które komunikujemy w nowej kampanii – dodaje Marjański.

Pekao w swojej nowej kampanii chce również promować wartości takie jak polskość, przekraczanie granic, wytrwałość w dążeniu do celu.

Kampania reklamowa Banku Pekao ruszyła 20 lutego i będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największych miastach, mediach społecznościowych oraz internecie. Media zostały zakupione przez Fullsix Media.