Z kraju 7 września 2018

Grzegorz Kita udziałowcem FitFot.pl

Grzegorz Kita poszerzył swoje portfolio inwestycyjne i nabył 25% udziałów w portalu internetowym FitFot.pl.

FitFot.pl to innowacyjny portal fotografii sportowej, który umożliwia marketerom i organizatorom wielkich wydarzeń udostępnianie dla konsumentów dużych ilości zdjęć z organizowanych imprez. 

 
W serwisie można zamieszczać jednorazowo nawet do kilkunastu tysięcy zdjęć z jednego eventu. Co ważne, są one udostępniane w sposób bezpieczny, profesjonalny a przede wszystkim w pełnych rozdzielczościach  (nieskompresowane).  
 
Grzegorz Kita jest założycielem i prezesem grupy Sport Management Polska (SMP), specjalizującej się w szeroko rozumianym biznesie sportowym (marketing, konsulting, eventy). W ramach działalności SMP zrealizował ponad 300 projektów marketingu sportowego. W swoim portfolio ma m.in. działania dla marek T-Mobile, Energa, Renault, Legia Warszawa czy Runmageddon. Z wiedzy i doświadczenia Grzegorza Kity korzystały też m.in. Tauron, Allianz, Reebok, Tag Heuer, McDonald’s czy Michelin.
 
– Dołączenie Grzegorza Kity do FitFot.pl traktuję jako punkt zwrotny w historii naszego serwisu. Rozważaliśmy oferty różnorodnych inwestorów i ostatecznie uznaliśmy, że najlepszym modelem na dziś będzie współpraca z inwestorem merytorycznym doskonale znającym rynek sportu i posiadającym ponad dekadę doświadczeń w event marketingu. Jeżeli będziemy zamierzali osiągnąć finansowy efekt skali, w dalszej kolejności pomyślimy o inwestorach finansowych. Tylko w 2018 roku do serwisu dodano już ponad 70 tys. zdjęć z ponad 70 najróżniejszych wydarzeń sportowych. Ale to nie koniec, ponieważ z Grzegorzem Kitą jako partnerem, FitFot wkracza na zupełnie inny poziom. Chcemy zaoferować marketerom i branży eventowej jeszcze lepszą ofertę i narzędzia komunikacyjne. – mówi Bartłomiej Kowalski, prezes Fitfot sp. z o.o.
 
Fitfot jest uniwersalnym miejscem do składowania, przechowywania i udostępniania tysięcy zdjęć z wydarzeń i zawodów sportowych oraz festynów rekreacyjno-sportowych. To innowacyjne narzędzie przeznaczone dla firm, marek, ale również związków sportowych, samorządów czy wreszcie indywidualnych fotografów. Prawa autorskie twórców są zabezpieczone, a informacje o ochronie wizerunku fotografowanych osób otrzymuje każdy użytkownik pobierający lub kupujący zdjęcia. 
 
– FitFot.pl to doskonałe narzędzie komunikacyjne dla marketerów. Konsumenci chcą mieć zdjęcia jako pamiątki z wydarzeń i imprez organizowanych przez marki ale chcą też aby ich wizerunki były zabezpieczone a zdjęcia ze względu na rozdzielczość dawały się np. wydrukować. Tego nie zapewnia im ani Facebook ani inne darmowe narzędzia. Foto marketing to jeden z najszybciej rozwijających się elementów marketingu relacji czy inbound marketingu. Zdjęcia szybko się viralizują, konsumenci chcą się nimi chwalić zarówno w mediach społecznościowych jak i w świecie rzeczywistym a nawet choćby pokazywać na ekranie telefonu. Marketing poprzez zdjęcia stanowi świetną pamiątkę dla konsumentów a tym samym pogłębia więź z marką. – mówi Grzegorz Kita. 
 
Dzięki Fitfotowi uczestnicy wydarzeń sportowych mają szybki dostęp do zdjęć z imprez sportowych, w których brali udział. Na zdjęciach mogą znaleźć siebie i znajomych dzięki wyszukiwarce numerów, a następnie mogą je wygodnie i w pełni legalnie pobrać w pełnej jakości. Mają również możliwość powrotu do zdjęć w każdej chwili po zalogowaniu w serwisie.
 
– W konstrukcję zaawansowanych mechanizmów i technologii serwisu FitFot.pl w przeciągu ostatniego roku zainwestowaliśmy już ponad 200 tys.zł. Dzięki temu powstało unikalne narzędzie dla marketerów i organizatorów eventów, poprzez które można udostępniać fanom i konsumentom tysiące zdjęć. Ale w przeciwieństwie do Facebooka czy Dropboxa – w sposób bezpieczny, profesjonalny i w pełnych rozdzielczościach – mówi Krzysztof Zmorzyński, dyrektor rechniczny FitFot.pl.