„Robotnicze” w odwiedzinach u dziennikarzy
Widzew pomimo gry w 2. lidze, walczy o powrót w należne sobie miejsce w LOTTO Ekstraklasie i co jakiś czas przebija się do mediów ogólnopolskich
Robi to głównie dzięki niesamowitej frekwencji oraz liczbie sprzedanych karnetów. Ostatnio w Polskę wyszła też informacja o świetnej sprzedaży widzewskiego piwa o nazwie “Robotnicze 1910”, które na samym początku sprzedaży rozeszło się w liczbie 30 tysięcy butelek.
Dział marketingu Widzewa nie śpi i i dziś zaskoczył dziennikarzy z branży piłkarskiej miłym upominkiem. Znane nazwiska z branży dziennikarstwa sportowego takie jak Michał Pol, Michał Kołodziejczyk czy Żelisław Żyliński otrzymali paczki widzewskiego piwa wraz z zaproszeniem na któryś z meczów łódzkiej drużyny.
Jak widać po reakcjach akcja udała się wyśmienicie i odbiła się szerokim echem w social mediach. Natomiast obdarowani po degustacji "Robotniczego" zapowiedzieli swój przyjazd do Serca Łodzi.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Juvenia pozostaje na stadionie Zwierzynieckiego KS
Do końca obecnego sezonu ekstraligi rugby Juvenia Kraków nadal będzie rozgrywać swoje mecze domowe na stadionie Zwierzynieckiego KS. Powodem jest opóźniająca się modernizacja trybun na obiekcie "Smoków" oraz dwóch budynków klubowych.



