Z kraju 9 sierpnia 2018

“Robotnicze” w odwiedzinach u dziennikarzy

Widzew pomimo gry w 2. lidze, walczy o powrót w należne sobie miejsce w LOTTO Ekstraklasie i co jakiś czas przebija się do mediów ogólnopolskich

Robi to głównie dzięki niesamowitej frekwencji oraz liczbie sprzedanych karnetów. Ostatnio w Polskę wyszła też informacja o świetnej sprzedaży widzewskiego piwa o nazwie “Robotnicze 1910”, które na samym początku sprzedaży rozeszło się w liczbie 30 tysięcy butelek. 

Dział marketingu Widzewa nie śpi i i dziś zaskoczył dziennikarzy z branży piłkarskiej miłym upominkiem. Znane nazwiska z branży dziennikarstwa sportowego takie jak Michał Pol, Michał Kołodziejczyk czy Żelisław Żyliński otrzymali paczki widzewskiego piwa wraz z zaproszeniem na któryś z meczów łódzkiej drużyny.

Jak widać po reakcjach akcja udała się wyśmienicie i odbiła się szerokim echem w social mediach. Natomiast obdarowani po degustacji "Robotniczego" zapowiedzieli swój przyjazd do Serca Łodzi.