Z kraju 28 kwietnia 2018

Tour de Pologne ponownie ze znaną marką

Tour de Pologne kolejny raz może liczyć na wsparcie bardzo popularnej marki wody mineralnej.


Cisowianka będzie oficjalną wodą wydarzenia już po raz trzeci. Aby podkreślić wyjątkowość współpracy w tym roku marka przygotowuje specjalną edycję swoich wód niegazowanych z etykietami Tour de Pologne.

– Bardzo się cieszę, że Cisowianka po raz kolejny jest oficjalną wodą Tour de Pologne. Wyścig należy do cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej Ligi Mistrzów i jest najważniejszą kolarską imprezą w Europie Środkowo-Wschodniej. W naszych działaniach stawiamy na jakość i profesjonalizm, bo zdajemy sobie sprawę, że dzięki współpracy z najlepszymi ranga wyścigu może ciągle rosnąć. Stąd partnerstwo z Cisowianką, która jest nie tylko firmą z wysokimi standardami, ale przede wszystkim naturalną wodą mineralną – mówi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Lang Team w poprzednich latach i cieszymy się, że będzie ona kontynuowana. Tour de Pologne to marka sama w sobie, a my, jako długoletni lider rynku wód mineralnych w Polsce, chcemy pracować z najlepszymi. – dodała Agata Berndt-Wazelin, PR Manager marki Cisowianka – Dodatkowo nie moglibyśmy odmówić sobie współpracy z jednym z największych w Europie wyścigów kolarskich w tak ważnym dla Tour de Pologne, jak i dla całego naszego kraju, roku – kiedy świętujemy setną rocznicę odzyskania niepodległości a Tour obchodzi 90te urodziny. Jesteśmy przekonani, że 2018 będzie rokiem wyjątkowym a wszyscy zawodnicy 75 Tour de Pologne UCI World Tour jak i w Tour de Pologne Amatorów będą ponownie zadowoleni z naszej współpracy.

Cisowianka zadba o odpowiednie nawodnienie również podczas innych imprez rowerowych – między innymi Vienna Life Lang Team Maratony Rowerowe i Lang Team Race, a także w ramach cyklu eventów Roadshow 90 lat Tour de Pologne.