Z kraju 18 kwietnia 2018

TVP skorzysta z wizerunku reprezentantów

Jak wiadomo, Telewizja Polska ma wyłączność na transmisje z Mistrzostw Świata FIFA w Rosji. Kiedy zatem zacznie to promować?


Jak informuje serwis „WirtualneMedia.pl”, kampania ma się rozpocząć pod koniec maja i potrwa do końca trwania turnieju.

Działania będą oparte o TVP, ale i serwisy internetowe stacji oraz jej kanały w mediach społecznościowych.

Można spodziewać się zarazem niestandardowych działań w strefach kibica w największych polskich miastach. Pojawią się też reklamy w prasie.

Za realizację działań odpowiada agencja Value Media. Ich głównym celem jest wzmocnienie wizerunku TVP jako stacji relacjonującej najważniejsze wydarzenia sportowe, jak i zachęcenie do aktywnego wspierania polskiej kadry.

Co ciekawe, o czym pisze przytoczony wcześniej serwis, TVP skupi się na mężczyznach powyżej 15 roku życia. Budżet na działania wynosi 1,1 miliona złotych netto,. Wspomniane działania niestandardowe mają być oparte na wizerunku reprezentantów Polski. TVP chce skorzystać z maksymalnie 5 piłkarzy. Dodatkowo kampania będzie prowadzona pod hasłem „Kibicuj naszym”.