Z kraju 27 marca 2018

Nowa kampania firmy oponiarskiej i Bayernu

Goodyear i FC Bayern Monachium współpracują od dwóch lat. Właśnie wystartowała nowa kampania „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”.


– Za produktami Goodyear stoi 120 lat doświadczenia firmy w produkcji ogumienia i rozwoju technologii. Zdobyta wiedza pozwala nam oferować opony wysokiej klasy wyposażone w innowacyjne rozwiązania, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze. Naszym produktom zaufało już wielu czołowych producentów samochodów, a także zawodnicy Bayernu Monachium – mówi Alena Mialeszka, Consumer Brand Manager Goodyear.

Piłkarze drużyny, w tym Robert Lewandowski, będą mieli wyposażone samochody służbowe marki Audi w opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.

Ogólnopolska kampania Goodyeara będzie widoczna w największych miastach Polski na kilkuset billboardach. Dodatkowo akcję będzie wspierać komunikacja w punktach sprzedaży, na stronie firmy oraz w mediach społecznościowych.