Z kraju 3 grudnia 2017

Grupa Lotos wybierze agencję

Grupa Lotos jest sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Przyszłoroczne mistrzostwa są dla niej ważnym obszarem działań.


Jak poinformował „Press”, grupa z firm, z którymi współpracuje, wybierze agencję, której powierzy komunikację związaną z mundialem w Rosji.

W ramach umowy ramowej obowiązującej do końca 2018 roku z Grupą Lotos współpracują Havas Warsaw, K2, Man at Work i Bridge2Fun.

– Lotos bieżące projekty marketingowe, w zakresie ATL i BTL, realizuje z wybranymi w tym roku agencjami. To oznacza, że zapytania spółki o ofertę są kierowane do agencji, które specjalizują się w danym obszarze usług – powiedział Krzysztof Kopeć z biura komunikacji Grupy Lotos.

Jeżeli mielibyśmy obstawiać to byłaby to agencja Havas. Jednak czas pokaże na kogo postawi Grupa Lotos.