Z kraju 1 września 2017

Rożek, piłkarze i Kajetanowicz [WIDEO]

Grupa Lotos prowadzi nową kampanię reklamową z cyklu „Naj nie bierze się znikąd”. Pojawiają się w nim gwiazdy reprezentacji Polski, ale nie tylko.


– Kampanią „Naj nie bierze się znikąd” staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką Lotos; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw – powiedział Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.

To zarazem kolejna akcja, w której uczestniczy dziennikarz naukowy Tomasz Rożek. Towarzyszą mu piłkarze reprezentacji Polski oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz.

Za kreację oraz realizację odpowiadają Havas Warsaw, Dynamo Film oraz Carat.