Z kraju 5 sierpnia 2017

Lewandowski w nowej kampanii Coca-Cola

Na rynku pojawił się napój Coca-Cola Zero Cukru. W związku z tym firma wystartowała z szeroko zakrojoną kampanią reklamową.

Głównymi bohaterami będą Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i FC Bayernu Monachium, oraz jego fani.

– To był świetny pomysł, aby w spocie mogli wziąć udział kibice. Była to dla mnie doskonała okazja, by poznać bliżej ich i ich historie, a dzięki temu pokazać w reklamie prawdziwe emocje, które na co dzień towarzyszą mi podczas spotkań z fanami. Plan zdjęciowy w Polsce był dla mnie przede wszystkim dobrą zabawą w świetnej atmosferze. Cieszę się, że kibice są bohaterami spotu, bo w mojej sportowej karierze to właśnie oni odgrywają kluczową rolę – powiedział Robert Lewandowski.

Zaplanowano, prócz reklamy telewizyjnej, także działania w digitalu, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej. Spot będzie można zobaczyć również w kinach.

Za realizację kampanii odpowiadają: McCann Worldgroup (koncepcja kreatywna, ATL), Agencja Reklamowa Fortis BTL (działania reklamowe), LiquidThread (działania w digitalu, w tym obsługa social media Coca-Cola), Hill + Knowlton Strategies (działania PR) oraz Mediacom (planowanie i zakup mediów).