Z kraju 11 lipca 2017

Reebok otworzył fit shop

W Warszawie otwarto Reebok Fit Shop, czyli sklep, w którym można płacić wysiłkiem fizycznym. To nie jedyne działanie Reeboka.


Na 600 metrach kwadratowych znalazł się sprzęt do ćwiczeń, możliwe są codzienne treningi, opieka trenera personalnego, jest też strefa chillout oraz pełna kolekcja Reebok. Wszystko to w placówce przy placu Trzech Krzyży.

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę w Polsce, odpowiada za kampanię, współpracę z influencerami, PR miejsca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikację całego przedsięwzięcia.

Jej głównym elementem będzie autorska waluta DELTA z wizerunkami ambasadorów marki. Można dzięki niej sfinansować do 1/4 ceny swoich zakupów, a aby ją otrzymać należy w sklepie wylosować oraz wykonać zadanie treningowe.

Za wsparcie całości odpowiada uruchomiona Reebok TV, która dostępna jest na facebookowym profilu marki.