Z kraju 24 czerwca 2017

KSW: Colosseum z najlepszą sprzedażą PPV

Gala KSW: Colosseum, która odbyła się pod koniec maja na PGE Narodowym pobiła wiele rekordów organizacji.

Wypełniono największy obiekt w historii KSW, pobito rekord frekwencji, nie tylko w polskim, ale także europejskim MMA, media rekordowo dużo pisały o wydarzeniu, rekordowo dużo użytkowników śledziło media społecznościowe organizacji. Różnych rekordów można by jeszcze nieco wymieniać, jednak do dziś otwartym pozostawało pytanie o to, czy również sprzedaż subskrypcji PPV była rekordowa? Wprawdzie właściciele organizacji poinformowali o tym, że poprzez stronę KSWTV wykupiło dostęp do gali około 40 tysięcy osób, to ostateczny wynik całej sprzedaży nigdy nie jest ogłaszany.

Do tej pory najlepiej sprzedanym wydarzeniem w historii polskiego rynku PPV była gala, podczas której zmierzyli się z sobą Tomasz Adamek i Witalij Kliczko. Jak informowali wówczas przedstawiciele Cyfrowego Polsatu, dostęp do gali wykupiło około 200 tysięcy kibiców.

Podczas niedawnej konferencji Bussiness Without Limits, która odbyła się w hali G2A Arena koło Rzeszowa zorganizowano również panel poświęcony marketingowym i biznesowym aspektom rozwoju MMA. Jednym z gości tego panelu był również Maciej Kawulski, współwłaściciel organizacji KSW, którego serwis MMAbiznes.pl zapytał o to, czy sprzedaż PPV gali Colosseum zbliżyła się do rekordu ustanowionego przez galę Adamek vs. Kliczko.

– Jeśli wynik sprzedaży PPV gali Adamek vs. Kliczko wyniósł 200 tysięcy, to przekroczyliśmy go znacznie – powiedział Maciej Kawulski. – To była zdecydowanie najlepsza sprzedaż PPV w historii Polski.

Mamy zatem potwierdzenie, że kolejny, historyczny rekord w wykonaniu organizacji KSW został ustanowiony.