Z kraju 3 czerwca 2017

Discovery chce ułatwić transmisje

Discovery, właściciel Eurosportu, chce ułatwić prowadzenie transmisji dużych imprez sportowych w Eurosport Player.


– Najpóźniej w październiku br. wprowadzimy na polski rynek playera sportowego z nową konfiguracją technologiczną. Dzięki temu zapewnimy kibicom najwyższą jakość transmisji wydarzeń, które są oglądane przez dużą liczbę widzów w tym samym czasie – powiedziała portalowi „Wirtualnemedia.pl” Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager Discovery Networks w Polsce.

Eurosport Player cieszy się dużą popularnością, co skłoniło Discovery do inwestycji w nowe rozwiązania. W listopadzie zeszłego roku rozpoczęto współpracę z BAMTech, firmą projektującą, rozwijającą i świadczącą usługi streamingowe direct-to-consumer, dostarczając produkty OTT na terenie Stanów Zjednoczonych.

Docelowo miała powstać BAMTech Europe, która miała dostarczać technologię cyfrową z myślą o właścicielach treści, a także nadawcach i platformach OTT. Klientem numer jeden jest oczywiście Eurosport Digital.

– Właśnie kończymy przygotowania do wprowadzenia na polski rynek playera sportowego z nową konfiguracją technologiczną. Dzięki temu zapewnimy kibicom najwyższą jakość transmisji największych wydarzeń sportowych, które są oglądane przez dużą liczbę widzów w tym samym czasie – zapowiedziała Żurkowska-Bytner.

Polska będzie jednym z pierwszych krajów pracujących w oparciu o nową technologię.