Discovery chce ułatwić transmisje
Discovery, właściciel Eurosportu, chce ułatwić prowadzenie transmisji dużych imprez sportowych w Eurosport Player.
– Najpóźniej w październiku br. wprowadzimy na polski rynek playera sportowego z nową konfiguracją technologiczną. Dzięki temu zapewnimy kibicom najwyższą jakość transmisji wydarzeń, które są oglądane przez dużą liczbę widzów w tym samym czasie – powiedziała portalowi „Wirtualnemedia.pl” Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager Discovery Networks w Polsce.
Eurosport Player cieszy się dużą popularnością, co skłoniło Discovery do inwestycji w nowe rozwiązania. W listopadzie zeszłego roku rozpoczęto współpracę z BAMTech, firmą projektującą, rozwijającą i świadczącą usługi streamingowe direct-to-consumer, dostarczając produkty OTT na terenie Stanów Zjednoczonych.
Docelowo miała powstać BAMTech Europe, która miała dostarczać technologię cyfrową z myślą o właścicielach treści, a także nadawcach i platformach OTT. Klientem numer jeden jest oczywiście Eurosport Digital.
– Właśnie kończymy przygotowania do wprowadzenia na polski rynek playera sportowego z nową konfiguracją technologiczną. Dzięki temu zapewnimy kibicom najwyższą jakość transmisji największych wydarzeń sportowych, które są oglądane przez dużą liczbę widzów w tym samym czasie – zapowiedziała Żurkowska-Bytner.
Polska będzie jednym z pierwszych krajów pracujących w oparciu o nową technologię.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec liderem w rankingu Facebook Trends wśród klubów piłkarskich
Mimo że w PKO BP Ekstraklasie gra sporo klubów, które mają potężną bazę kibicowską jak na polskie standardy, to nieoczekiwanie sporym sukcesem może pochwalić się pierwszoligowiec z Lubelszczyzny.


![Julia Piotrowska: „Drużyna Marzeń” to bardzo dobra inicjatywa ze strony Lotto [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/Piotrowska-Lotto.png)
