Z kraju 14 grudnia 2016

Orlen zmienia strategię

PKN Orlen będzie dalej wspierał motosport. Jednak w inny sposób niż ostatnio. Firma będzie ponownie głównym partnerem Rajdu Polski.


Taka kooperacja ostatni raz miała miejsce w 2012 roku, czyli w chwili gdy impreza była jeszcze rundą mistrzostw Europy, a nie eliminacją Rajdowych Mistrzostw Świata. Wówczas Orlen zastąpił Lotos.

Orlen przedstawił nową strategię sponsoringu motosportu. Głównym elementem będzie sponsoring tytularny Rajdu Polski.

Wiadomo też, że w ramach ORLEN Team będzie ścigał się Hubert Ptaszek, który w minionym sezonie WRC-2 zajął siódmą lokatę.

– Kształcenie młodzieży jest naszym głównym kierunkiem rozwoju. Chcemy rozwijać motosport w Polsce i w ten sposób zapewnić ciągłość tego projektu. Nawiązanie współpracy z Hubertem Ptaszkiem to znak, że chcemy zaznaczyć naszą obecność w rajdach płaskich. Dlatego wspierać będziemy również Rajd Polski – powiedział w rozmowie z WP SportoweFakty Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Właśnie zadaniem Akademii Orlenu będzie wyszukiwanie najbardziej utalentowanych polskich zawodników w motosporcie. Firma zaangażuje się także w rajd Baja Poland.