Z kraju 3 października 2016

Oshee inwestuje w polską piłkę

Po kontrakcie marki Oshee z Ekstraklasą SA przyszedł czas na jeszcze jedną dużą umowę w polskiej piłce nożnej.


Tym razem producent napojów izotonicznych związał się z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na mocy umowy firma zyskała tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”.

– Oshee to kolejny partner, który zdecydował się nawiązać współpracę z federacją. Jest to wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności jaką daje marka PZPN. Jestem przekonany, że współpraca ta przełoży się na wzrost udziałów rynkowych marki Oshee w segmencie napojów izotonicznych – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

W ramach umowy, która weszła w życie 1 października br. i będzie obowiązywała do 31 lipca 2018 roku, marka będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” oraz logotypem kompozytowym w działaniach marketingowych, reklamowych i promocyjnych dotyczących napojów izotonicznych.

Dodatkowo podczas organizowanych przez PZPN meczów międzypaństwowych wykorzystywane przez sztab medyczny bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów izotonicznych Oshee będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poprzedzających organizowane przez PZPN mecze międzypaństwowe.