Z kraju 8 czerwca 2016

Beniaminek ze sponsorem głównym

Wisła Płock będzie w sezonie 2016/17 występować w piłkarskiej Ekstraklasie. To wydarzenie uczczono podpisaniem dużej umowy sponsorskiej.


Dzięki kontraktowi z firmą Budmat Bogdan Więcek po raz pierwszy od sześciu lat na froncie koszulek pojawi się logo prywatnego inwestora.

W zamian za wsparcie finansowe, którego wysokość jest tajemnicą handlową, Wisła oferuje sponsorowi powierzchnię reklamową na przedniej stronie koszulek występujących w ekstraklasie piłkarzy oraz powierzchnię reklamową na stadionie imienia Kazimierza Górskiego. Planowane są także wspólne akcje promocyjne, wizerunkowe.

– Moja radość jest ogromna, bo, poza Orlenem, Wisła nigdy nie miała tak znacznego wsparcia i nigdy żadna, inna niż Koncern, firma nie reklamowała się na przodzie wiślackiej koszulki. Po wielu latach posuchy klub zyskuje wielkiego sponsora, prywatną, bardzo silną firmę. To dowód uznania przede wszystkim dla naszych wyników sportowych w ostatnich latach, ale również odbudowy, mocno nadszarpniętej wcześniej marki Wisły – powiedział po podpisaniu umowy Jacek Kruszewski, prezes Wisły Płock.
 
– Wisła jest godnym przedstawicielem Płocka na arenie ogólnopolskiej. Z każdym dniem jest silniejsza sportowo i wizerunkowo. Wierzę, że będzie dobrym partnerem również dla nas, dla poważnego biznesu. Oprócz wartości reklamowych jakie niesie umowa z klubem piłkarskiej ekstraklasy, istotnym czynnikiem, który wpłynął na decyzję o współpracy jest nasze coraz większe zaangażowanie w sprawy ważne dla lokalnej społeczności. Chcemy być jeszcze bliżej Płocka i płocczan – stwierdził Bogdan Więcek, właściciel firmy.

Kontrakt podpisano na rok z opcją przedłużenia.