Z kraju 3 czerwca 2016

Kot i Lewandowski dla T-Mobile [WIDEO]

Ta reklama budzi sporo kontrowersji, ale też wiele śmiechu. I na pewno zostanie zapamiętana. Mowa o nowym spocie T-Mobile przed UEFA Euro 2016.


Sieć wykorzystała dwóch swoich ambasadorów, aktora Tomasza Kota oraz reprezentanta Polski w piłce nożnej Roberta Lewandowskiego.

W kampanii obaj śpiewają piosenkę do melodii z hitu „Blurred Lines”. Działania mają podkreślać, iż T-Mobile otrzymał certyfikat „Best in test” w badaniu jakości przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications.

Oczywiście materiał ukazał się w ramach serii „Hit od T-Mobile. Warto dodać, iż w osobnych spotach kapitan polskiej drużyny narodowej promuje smartfony Huawei. Z tą marką jest związany kontraktem indywidualnym.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w salonach T-Mobile.

Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe Starcom Mediavest Group. Natomiast za działania w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa, a przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja G7.