Z kraju 25 kwietnia 2016

Krychowiak promuje telewizory

Grzegorz Krychowiak, pomocnik piłkarskiej reprezentacji Polski oraz Sevilla FC, został ambasadorem nowej kampanii Samsung Electronics Polska.


Sportowiec będzie wspierał kampanię marketingową pod hasłem „Wszyscy Żyjemy #DlaEmocji”.

– Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie – powiedział Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Działania związane są nie tylko z nowymi odbiornikami koreańskiego producenta, ale także turniejem UEFA Euro 2016.

– Emocje, które towarzyszą mi podczas grania meczu, są nie do opisania. Mecz z perspektywy boiska wygląda zupełnie inaczej niż z trybun. Na szczęście mam możliwość porównania tych dwóch punktów widzenia. Przez ostatni rok mecze naszych rywali, jako kibic, oglądałem na telewizorze Samsung SUHD. Wrażenia były niesamowite! – dodał Grzegorz Krychowiak, piłkarz klubu Sevilla FC.

Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w spocie reklamowych, który będzie pokazywany w kinach, internecie oraz w social mediach, jak i w kampanii PR.

Za kreację akcji odpowiada agencja Leo Burnett, a za produkcję FDR Studio. Media planuje agencja Starcom, a za działania PR odpowiada Havas PR Warsaw.