Z kraju 4 kwietnia 2016

Piłkarze ręczni promują odzież

Surge Polonia, sklep z odzieżą patriotyczną, rozpoczął kampanię wizerunkową. Zaproszono do niej trzech piłkarzy ręcznych.


W działaniach promocyjnych firma wykorzysta wizerunek Karola Bieleckiego, Sławomira Szmala oraz Kamila Syprzaka.

– Chcemy w ten sposób promować nowoczesny patriotyzm, wartości i postawy, które są ważne dla każdego Polaka, a także inspirują, nie tylko w wymiarze sportowym. Kampanię traktujemy jako sposób na budowanie kapitału społecznego – powiedział Wojciech Setny, prezes Surge Polonia.

– Chcemy pokazywać dobre wzory i motywować do działania. Patriotyzm oznacza ambicję, pasję, wiarę w siebie i poczucie wspólnoty. Taka postawa wewnętrznie wzmacnia i jest ważna nie tylko na boisku – dodał Sławomir Szmal.

Kampania będzie miała różne motywy przewodnie. – Będziemy przybliżali ludzi, bohaterów zarówno współczesnych, jak i z przeszłości, a także inicjatywy czy wydarzenia historyczne. Różne motywy przewodnie łączy to, że mogą być fundamentem nowoczesnego patriotyzmu – przyznał Setny.

Działania będą prowadzone na outdoorze (140 bilbordów w 9 największych miastach) i w internecie pod hasłem #PoczujDumę (przede wszystkim Instagram).