PKO Grand Prix Gdyni nadchodzi [WIDEO]
Rozpoczęła się kampania promująca PKO Grand Prix Gdyni 2016. Hasłem przewodnim jest „Pokonaj siebie”. Nawołuje ono do przełamywania własnych barier.
Spot stworzyła Wytwórnia Filmów „Kalina”.
Natomiast z komunikatu prasowego dowiadujemy się, iż „Medal na 90. urodziny Gdyni – PKO Grand Prix Gdyni w 2016 roku nawiązuje do 90. urodzin miasta. Nawiązaniem do 90. urodzin miasta jest unikatowa układanka, złożona z czterech medali. Całość po 11 listopada będzie przedstawiała ulicę Świętojańską w dwóch różnych epokach: w dwudziestoleciu międzywojennym i XXI wieku. Do przygotowania medalu wykorzystano wyjątkową fotografie stworzoną tuż po powstaniu Gdyni. 13 lutego uczestnicy otrzymali pierwszy z czterech medali.
Uczestnicy cyklu biegowego PKO Grand Prix Gdyni w 2016 roku staną przed ponowną szansą nowoczesnego wygrania samochodu osobowego – Hondy Civic. To nagroda ufundowana przez dealera Honda Gdynia, który wspiera gdyński cykl biegowy drugi rok z rzędu. Zdobyć może ją każdy niezależnie od osiągniętego wyniku. Jedynym warunkiem jest udział w trzech biegach!”.