Z kraju 2 lipca 2011

Duże zainteresowanie gadżetami na EURO 2012

W całej Polsce można już nabyć gadżety związane z piłkarskimi mistrzostwami Europy 2012. Oferta suwenirów z dnia na dzień jest coraz ciekawsza.

Oficjalne gadżety na EURO 2012 weszły do sprzedaży 9 czerwca. Sieć sklepów Intersport wypuściła na rynek koszulki i bluzy.

Koszulki oferowane są w wersji męskiej, damskiej i dziecięcej, w różnych kolorach i z kilkoma wzorami. Można nabyć koszulki z nadrukiem oficjalnego logo Mistrzostw Europy oraz z pokolorowanymi w narodowe barwy konturami krajów, które organizują imprezę. Dostępne są również koszulki z kołnierzykiem w stylu polo.

Ceny oscylują od 60 do 100 zł, w zależności od producenta. Jak mówi dyrektor do spraw marketingu i PR w firmie Intersport Agnieszka Wąsik, w przeciągu 3-4 tygodni asortyment znacznie się poszerzy. W sprzedaży pojawią się szaliki, czapki kibiców, breloczki itp.

Koszulki i bluzy są bardzo chętnie kupowane przez kibiców.

– Zainteresowanie produktami z logo EURO 2012 jest bardzo duże. Musimy na bieżąco uzupełniać zapasy – mówi Adrian Biernacki, pracownik salonu Intersport w jednym z centrów handlowych i dodaje, że najlepiej sprzedają się męskie koszulki.

Już w lipcu w sklepach mają pojawić się artykuły szkolne i piśmiennicze: długopisy, zeszyty, piórniki itp. Do sprzedaży wejdą także szklanki i kubki, a także takie przedmioty jak ręczniki czy komplety pościelowe z logo mistrzostw.

Na grudzień planowana jest prezentacja oficjalnej futbolówki mistrzostw Europy. Wtedy też do sklepów trafią maskotki i koszulki z innymi wzorami nadruków. W tym samym czasie wejdą do sprzedaży także oficjalne piłki mistrzostw Europy 2012 w Polsce i na Ukrainie.