Z kraju 10 listopada 2015

Huawei z Lewandowskim

Huawei, chiński producent urządzeń mobilnych, kontynuuje działania mające na celu pozyskanie piłkarskich gwiazd.


Nowym ambasadorem został Robert Lewandowski, gwiazda reprezentacji Polski i FC Bayernu Monachium. Piłkarz będzie promował urządzenia mobilne marki nie tylko na rynku polskim, ale także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii.

Działania skupione będą na promocji smartfonów, tabletów i urządzeń wearable. Warunki finansowe oraz okres na jaki zawarto umowę nie zostały upublicznione.

Wizerunek kapitana reprezentacji Polski zostanie wykorzystany w reklamach telewizyjnych, internetowych (w tym w social media) oraz BTL.

– Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając światowe portfolio marki, otwieramy się na sport w formacie globalnym, nie tylko sponsorując kluby piłkarskie, ale także podejmując współpracę z gwiazdami sportu. Stawiamy na osoby, których historia i osobowość idealnie wpasowują się strategię firmy – powiedział Wang Yanming, szef regionalnego działu terminal device w Huawei Consumer BG.

W ostatnich miesiącach Huawei podpisało podobne umowy regionalne z Jamesem Rodriguezem oraz Alexisem Sanchezem.  

AKTUALIZACJA (16.11.2015):