Z kraju 21 października 2015

Startuje kampania z Jędrzejczyk

Rusza najnowsza kampania sportowa marki Reebok – „Burn Your Black Leggings” z udziałem Joanny Jędrzejczyk, mistrzyni świata UFC.


– Reebok konsekwentnie pokazuje, że fitness może być naprawdę wymagający. Że w podejściu do sportu liczy się determinacja oraz pokonywanie granic, które każdego dnia stawia przed nami własne ciało. I to prawda. Również w mojej dyscyplinie najważniejszy jest ciężki trening i nastawienie. Niejednokrotnie udowodniłam to podczas licznych starć z najlepszymi zawodniczkami na świecie. Z drugiej strony wspólnie pokazujemy, że fitness to nie tylko aerobik. Co ciekawe (i najważniejsze dla kobiet) – uprawianie sztuk walki wpływa na ciało, na sprawność fizyczną i dobre samopoczucie. Sama zapisałam się na zajęcia muy thai, żeby zrzucić kilogramy, a finalnie odkryłam wielką pasję i pracę. Cieszę się, że wspólnie z Reebok możemy działać i motywować kobiety do tego, żeby poczuły pewność siebie i kobiecość – powiedziała polska gwiazda UFC.

– Moim celem jest zainspirowanie kobiet w Polsce do trenowania jak „fighterki”! Fitness to nie tylko siłownia i zajęcia grupowe. Plan oparty o MMA, boxing, czy kickboxing to gwarancja doskonałej formy. Bardzo męczy, ale daje również masę satysfakcji. Chciałabym, aby więcej dziewczyn urozmaicało swoje treningi o bieganie, elementy ciężarowe, czy właśnie sztuki walki – dodała.

W sezonie jesień-zima 2015, w ramach kampanii „Burn Your Black Leggings”, marka Reebok zachęca aktywne kobiety do odrzucenia nudnych, czarnych spodni treningowych, a w zamian za to, do wypróbowania nowych, kolorowych wzorów.